Σχολή γονέων: άγχος & υπερέκθεση σε οθόνες

Στόχος της Α’ Διεπιστημονικής – Βιωματικής Σχολής Γονέων είναι η αναγνώριση και διαχείριση άγχους παιδιών, εφήβων αλλά και γονέων, καθώς και η γνωστοποίηση και αντιμετώπιση των κύριων ζητημάτων που προκύπτουν από την υπερέκθεση παιδιών και εφήβων σε οθόνες και που επιδρούν καταλυτικά στη γνωστική, συναισθηματική και συμπεριφορική λειτουργικότητά τους.

Πρόκειται για μια συντονισμένη προσπάθεια ευαισθητοποίησης γονέων και φροντιστών σχετικά με ένα ζήτημα που παίρνει διαστάσεις πανδημίας σε όλο το δυτικό κόσμο, με ανησυχητικές προεκτάσεις για την ψυχοκοινωνική υγεία, την εγκεφαλική και οφθαλμική λειτουργία, την διατροφή, τη μάθηση και σχολική επίδοση, καθώς και για τη γενικότερη υγεία των παιδιών και εφήβων μας.

Εισηγητές
  • Ψευτογιάννη Φωτεινή: Νευροψυχολόγος (MSc), Γνωστική – Συμπεριφορική Θεραπεύτρια (Εθνικό Σύστημα Μ. Βρετανίας)
  • Φλούδα Θάλεια: Γλωσσολόγος Αγγλικής – Ειδικός Συγκριτικής Εκπαίδευσης & Εκπαιδευτικής Πολιτικής (MA)
  • Κόκκαλη Μίνα: Παιδαγωγός (απόφοιτος ΦΠΨ, ειδίκευση Ψυχολογίας) – Διεθνώς Πιστοποιημένη Καθηγήτρια Αγγλικής (CELTA – Cambridge)
  • Μώκας Αναστάσιος: Λογοθεραπευτής S.I. – Ειδικός Παιδαγωγός (MSc)
  • Βελιάνη Κορνηλία: Τελειόφοιτος Ιατρικής Σχολής
  • Εξαρχόπουλος Δημήτρης: Χειρούργος Οφθαλμίατρος Ενηλίκων – Παίδων (PhD)
  • Δερδεμέζης Χρήστος: Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος (PhD, Μεταδιδακτορικός Ερευνητής)
Σε ποιους απευθύνεται;

Η Σχολή Γονέων, παρόλο που απευθύνεται σε γονείς, φροντιστές, εκπαιδευτικούς και οποιονδήποτε έχει υπό την επίβλεψή του παιδιά, με ιδιαίτερη χαρά και τιμή θα υποδεχθεί και εφήβους, καθώς οι ίδιοι διαθέτουν τη νοητική ωριμότητα να παρακολουθήσουν τη θεματολογία της ημερίδας και να επωφεληθούν άμεσα από αυτή.

Τί περιλαμβάνει;

Ομιλίες και επικοινωνία με το κοινό στις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

  • Αναγνώριση και διαχείριση του Άγχους: τεχνικές μέσω Γνωστικής Συμπεριφορικής Θεραπείας
  • Ψυχοδυναμικές, Βιωματικές, Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις – εφαρμογή εκπαιδευτικών μεθόδων στο σπίτι
  • Η Επίδραση της Οθόνης στο Παιδί και τον Έφηβο – τί βλέπει ο γιατρός, τί αντιπαλεύει ο εκπαιδευτικός
  • Οφθαλμός και οθόνη – οι «αθέατοι» κίνδυνοι
  • Οθόνες και Δυσκολίες Μνήμης και Μάθησης – όσα έχει να μας πει η Λογοθεραπεία και η Ειδική Αγωγή
  • Η Διατροφή ως «Τροφή για Σκέψη» και Καύσιμη Ύλη για τον Εγκέφαλο
Τί σημαίνουν οι όροι «διεπιστημονική» και «βιωματική» Σχολή Γονέων; Πώς θα επωφεληθώ;

O όρος «διεπιστημονική» συνοψίζει τη συνεργασία πολλών ειδικοτήτων / κλάδων που ασχολούνται ή εμπλέκονται στη μελέτη, διάγνωση και θεραπεία ζητημάτων που προκύπτουν από την υπερέκθεση σε οθόνες. Κατά την ενημέρωση του κοινού, θα διερευνήσουμε το ζήτημα διαχείρισης άγχους σε ενδοοικογενειακό επίπεδο και της υπέρχρησης της οθόνης σφαιρικά και πολύπλευρα, για ορθή κατανόηση του φαινομένου και πρόληψη εμφάνισης συμπτωμάτων.

Ο όρος «βιωματική» αναφέρεται στο διαδραστικό και άμεσο τρόπο με τον οποίο έχει σχεδιαστεί να επικοινωνήσουν οι ειδικοί το θέμα στο κοινό. Οι παρουσιάσεις υπερβαίνουν την απλή έκθεση πληροφοριών, δίνοντας παραδείγματα, πρακτικές συμβουλές και τεχνικές αντιμετώπισης των ζητημάτων που απασχολούν την οικογένεια, ανοίγοντας διάλογο με το κοινό και λαμβάνοντας υπόψη τις εμπειρίες και τα καθημερινά βιώματα της οικογένειας.

Πού και πότε διεξάγεται; Πόσο θα διαρκέσει;

Η Σχολή Γονέων θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 6 Μαΐου, στο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών – Αίθουσα Β. Πυρσινέλλας (Αγίας Μαρίνας 55, Ιωάννινα).
Ώρα έναρξης: 17:00
Αναμενόμενη διάρκεια: 3 – 3,5 ώρες
Μετά τη δήλωση συμμετοχής, στείλτε μας email στο: academic.icee.gr@gmail.com με το ονοματεπώνυμο και αριθμό κινητού σας τηλεφώνου, για να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Ποιο το κόστος παρακολούθησης;

Κόστος: 30 Ευρώ / συμμετέχοντα.
Με συμμετοχή ενός μέλους της οικογένειας, σύζυγος και παιδιά, μπορούν να παρακολουθήσουν δωρεάν.

Πώς μπορώ να δηλώσω συμμετοχή;

Α) Ηλεκτρονικά με μεταφορά στο Iban Τρ. Alpha Bank:
GR6801404000400002002022714
(Δικαιούχος: Γιωτίτσας Αντώνιος Δημητρίου)
Παρακαλώ, αναγράφετε στην αιτιολογία ονοματεπώνυμο συμμετέχοντα και τη φράση «Σχολή Γονέων» : π.χ. «Παπαδοπούλου Μαρία, Σχολή Γονέων».
Προσοχή: το αποδεικτικό μεταφοράς του ποσού θα πρέπει να το έχετε σε έντυπη ή ψηφιακή μορφή κατά την προσέλευσή σας στο χώρο διεξαγωγής της ημερίδας, μαζί με ταυτότητα, διαβατήριο, ή παρόμοιο επίσημο έγγραφο.
Μετά τη δήλωση συμμετοχής, στείλτε μας email στο: academic.icee.gr@gmail.com με το ονοματεπώνυμο και αριθμό κινητού σας τηλεφώνου, για να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Β) Με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό Alpha Bank:
Αρ. Λογαριασμού: 400002002022714
(Δικαιούχος: Γιωτίτσας Αντώνιος Δημητρίου)
Παρακαλώ, αναγράφετε στην αιτιολογία ονοματεπώνυμο συμμετέχοντα και τη φράση «Σχολή Γονέων» : π.χ. «Παπαδοπούλου Μαρία, Σχολή Γονέων».
Προσοχή: το αποδεικτικό της μεταφοράς του ποσού θα πρέπει να το έχετε σε έντυπη ή ψηφιακή μορφή κατά την προσέλευσή σας στο χώρο διεξαγωγής της ημερίδας, μαζί με ταυτότητα, διαβατήριο, ή παρόμοιο επίσημο έγγραφο.
Μετά τη δήλωση συμμετοχής, στείλτε μας email στο: academic.icee.gr@gmail.com με το ονοματεπώνυμο και αριθμό κινητού σας τηλεφώνου, για να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Γ) Με κράτηση θέσης στα τηλέφωνα:
☎ 26510 – 75045 & 6987116034, καθημερινά 09:30 – 21:00 και δυνατότητα εξόφλησης του ποσού συμμετοχής στο χώρο και την ημέρα διεξαγωγής της ημερίδας.
Προσοχή: θα πρέπει να έχετε σε έντυπη ή ψηφιακή μορφή κατά την προσέλευσή σας στο χώρο διεξαγωγής της ημερίδας, ταυτότητα, διαβατήριο, ή παρόμοιο επίσημο έγγραφο που αποδεικνύει την ταυτότητά σας.

Ποιος φορέας διοργανώνει τη Σχολή Γονέων;

Η ημερίδα διοργανώνεται από το Εξειδικευμένο Κέντρο Αγγλικής Γλώσσας “IcEE”, που εδρεύει στο κέντρο των Ιωαννίνων, στην οδό Ν. Ζέρβα 20 – 22 με πλήρη διακριτικό τίτλο «Διεπιστημονικό Κέντρο Βιωματικής Εκμάθησης της Αγγλικής».

Το Κέντρο IcEE παρέχει εξειδικευμένα προγράμματα σπουδών Αγγλικής γλώσσας σε παιδιά, και εφήβους (Βιωματικό – Ψυχονοητικό μοντέλο διδασκαλίας), καθώς και σε ενήλικες σε περισσότερες από 20 ειδικότητες και προετοιμάζει για τις υψηλότερες διεθνείς πιστοποιήσεις Αγγλικής για σπουδές και εργασία σε Ελλάδα και εξωτερικό σε κλάδους όπως οι ακόλουθοι:

  • Ιατρική
  • Παραϊατρικές ειδικότητες (Νοσηλευτική, Φυσιοθεραπεία, Κτηνιατρική, Λογοθεραπεία, Εργοθεραπεία, Οπτομετρία κ.α.)
  • Οικονομία και Διοίκηση
  • Νομική
  • Ψυχολογία
  • Επιστήμες Εκπαίδευσης
  • Επιστήμες Μηχανικής

Επιπρόσθετα, παρέχονται υπηρεσίες:

  • Μετάφρασης εξειδικευμένων ιατρικών, νομικών και τεχνικών μεταφράσεων & ιατρικής διερμηνείας
  • Τοπικοποίηση / απόδοση προϊόντων και υπηρεσιών μέσω ιστοσελίδων στην Ελληνική και Αγγλική
  • Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού
  • Επιμέλειας επιστημονικών ερευνών / άρθρων
  • Συμβουλευτική και Διεκπεραίωση αιτήσεων για σπουδές στο εξωτερικό
Τί απαιτείται για να εισέλθω στο χώρο;

Σύμφωνα με τις τελευταίες ανακοινώσεις του Υπουργείου Υγείας, μόνο η χρήση μάσκας είναι απαραίτητη για την είσοδό σας στο χώρο διεξαγωγής της Σχολής Γονέων.

Πώς μπορώ να μάθω περισσότερα για το Κέντρο και να έρθω σε επικοινωνία;

Στα τηλέφωνα: 26510 – 75045 / 6944536659 / 6987116034
Mέσω website: www.icee.gr
Μέσω email: academic.icee.gr@gmail.com

Συνοπτική παρουσίαση Εισηγητών Α’ Σχολής Γονέων

Ψευτογιάννη Φωτεινή
Η Φωτεινή Ψευτογιάννη είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με μεταπτυχιακή ειδίκευση (μεταπτυχιακό δίπλωμα) στις αναπτυξιακές διαταραχές και μαθησιακές δυσκολίες παιδιών και εφήβων (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας) καθώς και στην Νευροψυχολογία (MSc) στο πανεπιστήμιο Kent του Ηνωμένου Βασιλείου. Έχει επαγγελματική εμπειρία σε ανθρώπους που έχουν εκδηλώσει αναπτυξιακές διαταραχές, μαθησιακές δυσκολίες, άγχος, κατάθλιψη, καθώς και στη συμβουλευτική γονέων.
Η έρευνά της ασχολείται με την εγκεφαλική λειτουργία και την επίδρασή της στην ανθρώπινη συμπεριφορά. Ζει στο Norwich, του Ηνωμένου Βασιλείου και ασχολείται με τη Γνωστική-Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία και συγκεκριμένα με τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης ανθρώπων που βιώνουν αγχώδεις διαταραχές και κατάθλιψη, ως ειδικός ψυχολόγος στο Εθνικό Σύστημα Υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου και συγκεκριμένα για το Norfolk and Suffolk NHS foundation Trust.

Φλούδα Θάλεια
Η Θάλεια Φλούδα, διευθύντρια σπουδών και υπεύθυνη σχεδιασμού εκπαιδευτικών προγραμμάτων στο εξειδικευμένο Κέντρο Αγγλικής IcEE στα Ιωάννινα, είναι Γλωσσολόγος Αγγλικής απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής Λογοτεχνίας και Γλωσσολογίας του Deree College, The American College of Greece και επί σειράς ετών υπότροφος του κληροδοτήματος Μιχαήλ Αναγνωστόπουλου, καθ’όλη τη διάρκεια των πτυχιακών της σπουδών. Έχει ασχοληθεί σε επίπεδο δευτερεύουσας κατεύθυνσης σπουδών με την Μουσική και την Ψυχολογία, ενώ διδάσκει την Αγγλική για πάνω από 2 δεκαετίες, παντρεύοντας διεπιστημονικές και εναλλακτικές προσεγγίσεις σε εξειδικευμένα προγράμματα, τόσο για παιδιά, όσο και για φοιτητές και ενήλικες. Έχει εργαστεί σε κολλέγια, ιδιωτικά σχολεία και εκπαιδευτικές δομές τόσο στην Αθήνα όσο και στα Ιωάννινα, έχοντας την διεύθυνση σπουδών αλλά και εκπαιδεύοντας καθηγητές.
Έχει Μεταπτυχιακή Ειδίκευση στην Συγκριτική Εκπαίδευση και Εκπαιδευτική Πολιτική από το Institute of Education του UCL, Λονδίνου και επαγγελματική ειδίκευση στη μετάφραση νομικών και ιατρικών κειμένων. Έχει μεταφράσει για το Ευρωκοινοβούλιο, ενώ τα τελευταία 10 χρόνια ασχολείται συστηματικά με την διδακτική της Αγγλικής για ειδικούς ακαδημαϊκούς και επαγγελματικούς σκοπούς, αλλά και με την επιμέλεια και συγγραφή επιστημονικών/ακαδημαϊκών ερευνών. Έχει πραγματοποιήσει συνεχή μετεκπαίδευση και κατάρτιση σε ειδική αγωγή, νευροεπιστήμες, νευρογλωσσολογία και συναφείς κλάδους σε πανεπιστήμια και διεθνείς φορείς, όπως το City Πανεπιστήμιο του Λονδίνου, το Κολλέγιο King’s, το πανεπιστήμιο του Birmingham, το Καποδιστριακό κ.α., ενώ έχει συμμετάσχει σε διεθνή συνέδρια στους τομείς της Συγκριτικής Εκπαίδευσης, της Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας για διδακτικούς σκοπούς. Είναι μέλος της Αμερικανικής Ομοσπονδίας Βιωματικής Εκπαίδευσης.

Κόκκαλη Μίνα
Η Μίνα Κόκκαλη είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με κατεύθυνση στο τομέα της Ψυχολογίας. Έχει συμμετάσχει στο πιλοτικό πρόγραμμα «Role Models”, στα πλαίσια του μαθήματος Ψυχοδυναμική Οπτική στην Διδασκαλία και τη Μάθηση, κατά τη διάρκεια της πρακτικής άσκησης του οποίου εκπαιδεύτηκε στις βασικές και προχωρημένες δεξιότητες Συμβουλευτικής Ομηλίκων, μέσα από παιχνίδια ρόλων για κάθε δεξιότητα ξεχωριστά. Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το ρόλο της ενσυναίσθησης στη συμβουλευτική διαδικασία, αλλά και στην εκπαίδευση. Έχει πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση στην Εταιρία Προαγωγής Ψυχικής Υγείας Ηπείρου (Ε.ΠΡΟ.Ψ.Υ.Η), με αντικείμενο τη συμμετοχή σε ομαδικές συναντήσεις κοινωνικοθεραπευτικού χαρακτήρα και συμμετοχή σε προγράμματα ενημέρωσης για τη καταπολέμηση του κοινωνικού στίγματος της ψυχικής ασθένειας.
Είναι διεθνώς πιστοποιημένη καθηγήτρια στη Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένη Γλώσσα (CELTA – Cambridge English Assessment, Πανεπιστήμιου Cambridge), με δια ζώσης παρακολούθηση, αξιολόγηση και ολοκλήρωση του προγράμματος στο International House του Λονδίνου, υπό την επίβλεψη εκπαιδευτικών και γλωσσολόγων με 20ετή εμπειρία σε ινστιτούτα και εκπαιδευτικούς φορείς, παγκοσμίως, ενώ, επί του παρόντος, ολοκληρώνει εξειδικευμένο πρόγραμμα στη Διδακτική της Αγγλικής για παιδιά και εφήβους 6 – 17 ετών, στον ίδιο φορέα.
Έχει ολοκληρώσει το πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης στις Πανεπιστημιακές Παραδόσεις Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, καθώς και το πρόγραμμα Εκπαίδευση στην Ειδική Αγωγή στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Έχει παρακολουθήσει σεμινάριο στην Ψυχολογία Gestalt, ημερίδα με θέμα την Ψυχική Υγεία των Νέων στο Σημερινό Μεταβαλλόμενο Κόσμο (Ε.Ψ.Ε.Π. Ιωάννινα), καθώς και βιωματικό σεμινάριο με θέμα τα παραμύθια «Προσεγγίζοντας τα παραμύθια μέσα από το Θεατρικό Παιχνίδι (Ανοιχτό Παράθυρο).
Εν αναμονή έναρξης μεταπτυχιακού προγράμματος στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία και Διδακτική της Αγγλικής, εμβαθύνει τις γνώσεις της στις Γνωστικές Νευροεπιστήμες, στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία, καθώς και στη Διδακτική της Αγγλικής σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, σε εγνωσμένου κύριους πανεπιστήμια της Μεγάλης Βρετανίας και των ΗΠΑ.

Μώκας Αναστάσιος
O Αναστάσιος Μώκας είναι Λογοθεραπευτής S.I., με μεταπτυχιακή ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και είναι ο επιστημονικός διευθυντής του Κέντρου Ειδικών Θεραπειών «Κιβωτός Εξέλιξης». Έχει παρακολουθήσει πρόγραμμα μετεκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Ειδικής Αγωγής του Βόλου «Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: Εξειδίκευση σε σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία και στο σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης», ενώ είναι επικεφαλής στην ομάδα Ειδικού Ενδιαφέροντος του Σ.Ε.Λ.Λ.Ε για τις Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος και μέλος του Ελληνικού Επιστημονικού Δικτύου για τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (Ε.Ε.Δ.Δ.Α.Φ.) και ιδρυτικό μέλος του επιστημονικού ιστότοπου m-Learn.gr.
Υπήρξε συνεργάτης της κλινικής “Άγιος Λουκάς” Θεσσαλονίκης, του Αναπτυξιολογικού εργαστηρίου της 3ης Παιδιατρικής κλινικής του Ιπποκρατείου Θεσσαλονίκης, όπως και της Ελληνικής Εταιρίας Αυτιστικών Ατόμων Θεσσαλονίκης (Ε.Ε.Π.Α.Α), του Α’ ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Θεσσαλονίκης. Αγαπάει ιδιαίτερα την θεραπευτικές μεθόδους της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (Sensory Integration), όπως και της Νευροεξελεκτικής θεραπείας/αποκατάστασης Bobath , βάση των οποίων κάνει και έρευνες.
Επίσης είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής του προγράμματος υποστήριξης γονέων παιδιών με Αυτισμό GYGNET και Μarte meo.
Έχει πιστοποιήσεις σε μεθόδους και test όπως PECS, TEACCH, INTESSIVE INTERACTION, Frend΄s Play, BOSTON, ΜΑΚΑΤΟΝ, Προσαρμογή-Πράξη-Προσέγγιση(ΠΡ-Η), ΕΔΑΛΦΑ, Floor Time, Κοινωνικές Ιστορίες (social stories), Marte Meo, Σεξουαλικότητα σε Αναπτυξιακές Δυσκολίες, Σίτιση ( feending therapy), The Evaluation & Treatment of Dysphagia in Infants & Children. A Hands on Clinical Approach”, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή,το Mοντέλο των κύκλων, Baby Led Weaning, PALIN PSI( παιδικός Τραυλισμός), Επίμονος Τραυλισμός σε εφήβους και ενήλικες, το ΠΛΑΣΗ, Εικόνες Δράσης (ACTION), Αθηνά test όπως επίσης είναι και πιστοποιημένος φροντιστής για την νόσο Alzheimer.
Έχει υπάρξει συνεργάτης (Ν.Π.Ι.Δ) στο σύλλογο Α.μ.Ε.Α Νομού Ιωαννίνων, Γεωγραφικός υπεύθυνος Μακεδονίας του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων-Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ) και έχει μεταφράσει και προσαρμόσει στην Ελληνική γλώσσα, test που αφορούν διαταραχές ενηλίκων και παιδιών. Έχει υπάρξει ομιλητής σε Eπιστημονικές και Eκπαιδευτικές ημερίδες και συνέδρια σε όλη την Ελλάδα, αρθρογραφεί στην εφημερίδα «Θεσπρωτική» όπως σε διάφορα websites, που αφορούν την Ειδική Αγωγή. Διοργανώνει Eκπαιδευτικά και Eπιστημονικά σεμινάρια, σε πόλεις όπως τα Ιωάννινα, η Πάτρα και η Θεσσαλονίκη, με θεματολογίες όπως η Ειδική Γλωσσική Διαταραχή, ο Αυτισμός, η Οπτομετρία, η Δυσγραφία, η Δυσπραξία, η ΔΕΠ-Υ. Ήταν ο πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής του 1ου Επιστημονικού συνεδρίου Λογοθεραπείας που πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα το Νοέμβριο του 2017 και μέλος της οργανωτικής επιτροπής του 2ου Επιστημονικού συνεδρίου Λογοθεραπείας το Νοέμβριο του 2019. Γνωρίζει Νοηματική Γλώσσα.

Βελιάνη Κορνηλία
H Κορνηλία Βελιάνη είναι τελειόφοιτος της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην ψυχιατρική. Ερευνητικά συμμετέχει στην ομάδα της Α’ Παθολογικής κλινικής του ΠΓΝΙ, υπό την καθοδήγηση του Α. Λιόντου και την επίβλεψη του καθηγητή παθολογίας Χ. Μηλιώνη. Παρουσιάσεις της ερευνητικής ομάδας στην οποία συμμετέχει για τον COVID-19 έχουν παρουσιαστεί σε ελληνικά και ευρωπαϊκά συνεδρία παθολογίας, ενώ πρόσφατα δημοσιεύτηκε άρθρο της σε συνεργασία με την Πνευμονολογική κλινική του ΠΓΝΙ, στο επιστημονικό περιοδικό PNEUMON.

Εξαρχόπουλος Δημήτρης
Ο χειρουργός Οφθαλμίατρος Εξαρχόπουλος Δημήτριος είναι απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Ειδικεύτηκε στα νοσοκομεία Αθηνών: Παίδων “Η Αγία Σοφία” και ΝΘΠ “Παμμακάριστος”. Η εμπειρία του αφορά σε όλο το φάσμα της παιδοοφθαλμολογίας (Αμβλυωπία, Στραβισμος, Αμφιβληστροειδοπάθεια Προωρότητας, Συγγενές Γλαύκωμα, Συγγενής Καταρράκτης, παθήσεις Δακρυϊκής οδού) και οφθαλμολογίας Ενηλίκων (Γλαύκωμα, παθήσεις Ωχράς κηλίδας και Αμφιβληστροειδούς, χειρουργική Καταρράκτη, Διαθλαστικά και θεραπευτικά Lasers). Είναι υποψήφιος διδάκτωρ της Ιατρικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με θέμα τη διάγνωση, απεικόνιση και θεραπεία της Διαβητικής Αμφιβληστροειδοπάθειας. Εργασίες του έχουν παρουσιαστεί σε Ελληνικά και διεθνή οφθαλμολογικά συνέδρια.

Δερδεμέζης Χρήστος
Ο Χρήστος Δερδεμέζης, με εμπειρία 16 και πλέον ετών ως κλινικός διαιτολόγος διατροφολόγος, διατηρεί διαιτολογικό γραφείο στο κέντρο των Ιωαννίνων. Αποφοίτησε από το King’s College του Πανεπιστημίου του Λονδίνου το 2002. Toν Ιούλιο του 2011 ολοκλήρωσε τη διδακτορική του διατριβή στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Από το 2005 έως το 2012 ήταν επιστημονικός συνεργάτης του τακτικού Εξωτερικού Ιατρείου Διαταραχών του Μεταβολισμού των Λιπιδίων και Παχυσαρκίας της Β΄ Παθολ. Κλινικής του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων. Τη διετία 2012-2014 πραγματοποίησε μεταδιδακτορική έρευνα στο Τμήμα Διατροφής του University of Reading του Ηνωμένου Βασιλείου με ερευνητικό αντικείμενο την επίδραση της διατροφής στα επίπεδα της χοληστερόλης. Από τον Απρίλιο του 2021 είναι επιστημονικός συνεργάτης του Εργαστηρίου Υγιεινής & Επιδημιολογίας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Ο ρόλος του εστιάζεται μεταξύ άλλων στη μελέτη διατροφικών προτύπων και συμπεριφορών στα πλαίσια της Μελέτης Υγείας Ηπείρου.

Έχει στο ενεργητικό του ομιλίες και παρουσιάσεις σε πανελλήνια συνέδρια, εκπαιδευτικά μαθήματα για το ρόλο της διατροφής στην Ιατρική Σχολή και τη Νοσηλευτική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Επίσης, έχει δημοσιευμένες εργασίες σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά. Το ερευνητικό του ενδιαφέρον εστιάζεται στο ρόλο της διατροφής στην παχυσαρκία και των αντιοξειδωτικών της διατροφής στην υγεία. Επίσης είναι τακτικό μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Διαιτολόγων – Διατροφολόγων (ΠΣΔ) και της Ένωσης Διαιτολόγων-Διατροφολόγων Ελλάδας, καθώς και ενεργό μέλος της ομάδας ειδικών διαχείρισης βάρους του ΠΣΔ και διατελεί εκπρόσωπός του στο Νομό Ιωαννίνων.

You may also like

Τι ακριβώς είναι η πιστοποίηση OET;
Ενημέρωση σχετικά με USMLE
English C2
ONLINE ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ (C2) ΕΝΑΡΞΗ 8-15 ΜΑΡΤΙΟΥ